WITAJ!

WITAJ!

niedziela, 27 września 2015

Pokaz

Chłodno było i trochę wiało ale moda wymaga  poświęceń, pełna emocji pocwałowałam do Aioli by Mini - jest to restauracja na Placu Konstytucji. Charakteryzuje się domowym, bardzo przyjaznym klimatem, pysznym jedzonkiem i sympatyczną obsługą, a oprawę muzyczną zapewnia Dj.

Zostałam przyjęta bardzo ciepło ! Daniel Chomicz ( Chomisawa to duet projektantów : Daniel Chomicz i Darek Sawanowski ) wskazał mi miejsce w pierwszym rzędzie - czujecie? Z pieluch prosto do pierwszego rzędu na fantastycznym pokazie mody. 
Ale do sedna- ciuchy! Kolekcja jesień / zima to ubrania, które zapewnią ciepełko, a jednocześnie poczucie eleganckiego i seksownego wyglądu. Mnie najbardziej spodobała się przepiękna sukienka otwierająca pokaz, biały komplet oraz czarna bluza. Mam wielką nadzieję, że których z tych rzeczy znajdzie się w mojej szafie. Odzież tych kreatywnych i niesamowicie sympatycznych chłopaków to znakomita propozycja dla kobiet, które cenią sobie połączenie wygody i elegancji.
Oto kilka zdjeć z tego fantastycznego wydarzenia 

Duet Chomisawa i Ja 😍













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz