WITAJ!

WITAJ!

wtorek, 13 maja 2014

Trochę do śmiechu..

Ależ dziś pogoda.... Tylko kocyk, kawka,czekoladka i książeczka Hahhahahha... To się rozmarzyłam Młodszy zobił w nocy przegląd pieśni ryczącej więc ja dziś chodzę jak jakieś zombie. Teraz on sobie przysnął, a ja naczynka, pranko wstawić, pranko zdjąć, pranko uprasować, obiadek obmyślić i tak się pobudziłam, że i posta postanowiłam nasmarować, a żeby nie smęcić jak to trudno jest i źle pogrzebałam w pamięci w poszukiwaniu zabawnych tekstów mojej rodzinki.

Oto mała próbka- mam nadzieję, że nie tylko mnie poprawi humor

1. Moja Teściowa do mnie na pierwszym wspólnym obiedzie ( czyli jakieś 13 lat temu )
- A czy Ty jesteś obrzydliwa?

2. Rozmowa z moją Mamą:
- Mamo, zrobię sobie kolczyk w pępku.
- Taaaa... Zesrasz się!

3. Rozmowa z moją Mamą:
- Mamo, będę robić kolejny tatuaż na jesień, tylko chcę coś zabawnego.
- Mhm... DEBIL se na czole machnij.

4. Rozmowa ze Starszym Młodym
- Mamo, a pamiętasz jak Cię utopiłem na Mazurach?

A już najbardziej mnie bawi, a także momentami irytuje jedno podstawowe pytanie zadawane zarówno przez Starszego jak i Lubego. Pojawia się ono gdy: ćwiczę, zmywamy, sprzątam, gotuję itd.
- Co robisz?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz