WITAJ!

WITAJ!

środa, 21 października 2015

Eksperyment proteinowy

Znacie moje problemy ciastkowe... Do kawki musi być coś słodkiego - a dupa rośnie ( a przynajmniej jakos specjalnie nie maleje ). Dokonałam dziś pomiarów i juz efekty nie są jakieś szalone. Co prawda po 1cm sobie poszło w obwodach ale jak patrzę na te wszystkie seksowne dupki fit mamusiek to mi jakoś smutno się robi. 
A zatem postanowiłam przeprowadzić eksperyment na własnym organiźmie i do kawki aplikować sobie batonik proteinowy w charakterze ciastka i śniadania w jednym.

Batonik raczej prosty w konsumpcji 😀 Generalnie ma lekko mączny posmak i na początku wydaje się, że mało słodki, ale właśnie pożarłam całego i czuję się zasłodzona - hę?! 
Jeśli chodzi o wartości odżywcze to proszę bardzo - całkiem ok

 
Na dziś wybrałam sobie waniliowy ale widziałam, że są też owocowe- może nie będzie aż tak słodko po spożyciu.

A jak efekty u was - waga spada? Czy stoi ? ( U mnie na szafce w łazience Hihi )
Przyjemnego dnia i wieczoru !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz